? ??????????????Phone Booth? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??184 Grabs Today. 4514 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??176 Grabs Today. 17014 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Cobalt Flowers? ????? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 22, 2009

::MC SELAMA 2 HARI::

ISNIN DAN SELASA..

hishhh isnin dan selasa yang lepas merupakan hari tak sehat aku...aku telah mengalami sakit lutut yang teruk dan telah disahkan oleh doktor. Dan aku telah diberi mc selama 2 hari...walaupun demikian aku rasa happy jugak dapat tambah masa lagi bersama dengan anak dan hubby aku...dalam masa sakit2 tu jugak aku dapat berjalan dengan hubby n anak aku...gambar-gambar di bawah ini antara yang dapat ditangkap utk diperlihatkan...



cermin mata baru...rupanya mata aku ni rabun ye...


basikal baru untuk iffah sempena birthdaynya yg ke-2...dah besar anak ibu ni..


kereta kesayangan suamiku...dari rupanya tak lawa sampai lah jadi cam ni...baper byk abis kat kereta ni..tapi takpe..aku pun suka...ada lagi gambar kereta ni...tungguu....


iffah sempat beposing...masa ni kat mahkota parade..ibu sayang iffah...


kek ni utk iffah...walaupun kek ni tak ada ciri-ciri kanak-kanak tapi kek ini sungguh bererti buat kami sefamily...HAPPY BIRTHDAY IFFAH...KAMI SAYANG IFFAH...



2 mencoret:

ina said...

hepi bufday utk Iffah..jgn nakal2 tau comel..

Bond@ While@ said...

hepi belated besday to iffah! Moga jadi anak yg solehah ye..