? ??????????????Phone Booth? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??184 Grabs Today. 4514 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??176 Grabs Today. 17014 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Cobalt Flowers? ????? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 20, 2009

::TELAH DISAHKAN::

AKU MENGANDUNG...


Betapa Happy aku bile mengetahui yang aku MENGANDUNG...
Alhamdulillah semuanya datang dari ALLAH SWT...
Aku terima semuanya walaupun keadaan aku sekarang ni...
Aku tak leh nak tolak semua ni...
Mungkin ada hikmah di sebaliknya...
Syukur sesangat...
Iffah bile ditanya "Ifa nak adik tak??" tau tak jawapan dia apa...
dia cakap "nak...nak adik.." pastu aku tanya balik "nak adik buat ape??"
tau tak dia jawap ape "nak..nak adik...nak cekik" terbeliak mata aku..
Iffah..Iffah...



Dengan serta-merta semalam jugak aku buat buku merah...sebab aku ada masalah kalau masa dalam ngandung...kandungan aku baru 6 minggu...



ini bukti aku ngandung...eheheh..gembira sgt masa ni...

3 mencoret:

ina said...

alhamdulillah...congrate my dear.. seronoknya...byk2 baca AlQuran ye.. istigfar,selawat..semua utk kekuatan rohani...moga mas sihat sentiasa..

Bonda QWP said...

tahniah mas..seronok nya! jaga kesihatan ye.. :)

kenangan terindah said...

SaLam Mas
Ibu ucapkan tahniah dan semoga mas sentiasa sihat walafiat....