? ??????????????Phone Booth? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (4 Ratings)??184 Grabs Today. 4514 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Love Is Strange? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (21 Ratings)??176 Grabs Today. 17014 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Cobalt Flowers? ????? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 15, 2010

::IFFAH + AYUNA::

Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar...hari ni genap 40 hari aku berpantang..maknanya lagi 5 hari tamat lah sudah pantang aku ni...dalam 40 hari ni..tak penah sekali pun aku duduk rumah...punya lah bosan yang amat..nasib baik rumah mak aku ni ada astro...dapat gak melayan perasaan...tengok lah genap jerk 45 hari aku nak kelaur pergi shopping...balas dendam...

pasal keje... 8hb Mac 2010 aku start keje balik..punya kejap masa berlalu...mesti berlambak keje aku...nasib baik lah ada yang tanggung keje aku...bos pulak silih berganti...aku naik keje nanti dah ganti bos baru..macam mana ntah agaknya..ok ke tidak...garang ker...main campak2 fail ker...cerewet ker..ataupun sebaliknya...tengok je ler nanti...

Cik Iffah aku yang sorang ni pulak...punya lah lasak...bulan April ni dah masuk 3 tahun...tapi badan dia macam budak dah 4..5 tahun...berat badan dia dah capai 20kg tau...jgn tak caya...Cik Iffah aku ni kuat nyusu...makan kurang...semenjak dapat adik ni...macam2 dia buat...kuat merajuk...kuat menangis...kuat menjerit...agaknya org yang nak manjakan dia dah kurang..itu yang dia terasa tu...tak pe lah...tak lama lg ok lah tu...yang penting dia sayang kan adiknya...penah beberapa kali dia nak angkat adiknya...itu tanda sayang ler tu...ehehhehe..

Cik Ayuna pulak bertambah besar...semangat dan semakin comel...dan dia dah nampak..kalau di agah2 tu ketawa ngekek2...geram sgt...Cik Ayuna ni tak banyak ragamnya...tido jerk..kecuali time dia nak nyusu dengan buang air besar...nangis...pastuh susah nak pujuk...ni ikut perangai aku ni...ehehehe...yang bagusnya semalam ada kenduri kawen sebelah je dgn rumah mak aku ni..memekak siang malam...tapi Cik Ayuna aku ni tido jerk...tak bangun2..tahan betul telinga dia...ehehehe....



adik dengan kakak...



Comelnya anak-anakku...



Cik Iffah dengan pipinya...



Cik Ayuna tido lagi



Cik Ayuna ketawa dalam tido...

0 mencoret: